EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

martes, 16 de marzo de 2010

MITJA MARATÓ CIUTAT DE BERGA

LA COSA FUNCIONA!!
La veritat es que estic molt contenta.
Just després de córrer la Trans a Canàries va i m'animo a córrer aquesta mitja de Berga.
Sé que és una bogeria però... i què? Total, l'any passat tb ho vaig fer!
Doncs aquest any amb millors sensacions que l'edició anterior.
Vaig aconseguir rebaixar la marca en sols un minut.
Els últims kms se'm van fer bastant durs, això em passa sempre a qualsevol prova, i cm menys kms tingui més dificultat li trobo, sé que és de "coco" pero és així.
Durant la setmana passada em vaig trobar bé, ja que entre la nevada de dilluns i les seves conseqüències em vaig poder permetre un descans, un massatge per descarregar les cames. Dijous i divendres un parell d'entrenos de 3 quarts d'hora van ser suficients per decidir-me a apuntar-me a la mitja.
Aquesta carrera m'ha acabat de donar molta energia per poder afrontar amb garanties l'ECO-TRAIL DE PARIS.
Malgrat aquestes bones sensacions... cada dia que passa, cada hora, cada minut tinc més nervis i pors. Abans no em semblàven gran cosa aquests 80 kms pero ara els témo, seràn ràpids, ritme constant i no sé si podré estar a l'alçada. Tot i així LLUITARÉ!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario