EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

sábado, 27 de noviembre de 2010

MITJA MARATÓ DE RIPOLL

Aquest passat cap de setmana, en Pep i jo vam anar fins al bonic poble de Ripoll per córrer la mitja marató.
Durant la setmana vaig està valorant si anar a fer la clàssica Travessa de Rupit-Taradell o bé anar a fer asfalt. El cor em tibava cap a Rupit però jo crec que com cada hivern em toca treballar més la velocitat i menys distància. Ja queda poc per encetar la nova temporada i ja tindré temps de tornar a fer kilòmetres.
Així que sortim 8’ + tard de les 10h, ja que el traçat de la cursa coincideix amb la via del tren i aquest havia de passar a les 10h.
Sortim tota la massa d’atletes, jo com sempre gairebé, intento donar-ho casi tot per mirar de si puc sé capaç de mantenir aquest ritme fins a meta.
Que va!! Els 2 kms primers els faig com a “procés d’adaptació”, començo a portar bon ritme en els pròxims i sempre per sota de 5’/km passant així els primers 5kms amb 23’.
He d’entrenar +!!
Mai havia fet el que vaig fer aquí Ripoll, no vaig agafar aigua en cap control, només un quart de taronja en el tram de tornada, passat St. Joan de les Abadesses.
De tornada aprofito les baixades per donar-ho tot, però no ni ha prou, veig que ni de broma aconseguiré rebaixar la meva marca personal (hora 35’).
Muscularment no vaig bé, no sé si és el fred o que vaig massa poc abrigada perquè en tota la cursa no aconsegueixo arribar a entrar en calor. En els petits pujadors que em trobo ja sobrepasso els 5’, fet que psicològicament m’enfonsa una mica.
Faig els 2 últims kms ofegada i creuo l’arribada amb hora 39’.
Així que no toca altre cosa que entrenar de valent per poder rebaixar la marca a Vic, concretament dintre d’un mes 19/12/10.

3 comentarios:

  1. A POC APOC,,,HO ACONSEGUIRAS,,,,TENS CAMES PER 1H 30. Salut i cames.

    ResponderEliminar
  2. Pensa Marta que la mitja de Vic molt plana no és i a més, i fot un fred que pela... i boira, l'any passat estàvem a -8º... je je je, tot i així penso que pots baixar de 1'30, i tant!
    va, fins aviat

    ResponderEliminar
  3. Buff! Ja aniré ben abrida pq des de Ripoll q arrossego una galipandria q no m'ha deixat pas fet cap entrenu!
    I això d'hora 30, crec q aquest any ni en somnis!

    ResponderEliminar