EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

martes, 3 de enero de 2012

SANT SILVESTRE DELS ESQUERDABOCS AVINYÓ 2011

http://www.regio7.cat/esports/2012/01/02/jordi-calduch-iolanda-garcia-son-campions-avinyo/183738.html
Els Esquerdabocs, juntament amb el Centre Excursionista d'Avinyó i l'Ajuntament d'Avinyó organitzem la Sant Silvestre dels Esquerdabocs aquest pròxim 31 de Desembre.
INFORMACIÓ GENERAL
La cursa inclou dos recorreguts i quatre modalitats diferents.
· Circuit 10 km
· Circuit 5 km corrent
· Circuit 5 km caminant
· Curses infantils
Població: Avinyó, Barcelona
Lloc: Pavelló municipal.
Data: 31 de Desembre de 2011.El dia 31 després d'ajudar a la St. Silvestre de Cube i veure passar tots els corredor@s em tocava a mi córrer per la tarda. Estava apuntada a Avinyó, m'havia animat a participar a aquesta cursa perquè me n'havien parlat molt bé, té un caire muntanyenc, poca pista, senders i corriols i això si, no m'ho imaginava tant, un ambient inmillorable i al finalitzar coca i turrons per despedir-nos de l'any de la millor forma!
Va ser molt agradable aquella tarda, primer perquè... Tot s'ha de dir! Amb el Pep i jo vam anar cap Avinyó amb poques ganes de córrer, haver de córrer 10 km a un ritme alt... No em venia molt de gust, diguem que tot era mandra. Quan comences una cursa llarga, com les que estic acostumada a fer vas de menys a més però una d'aquestes com la d'Avinyó no et pots permetre anar de menys si vols que et surti un bon temps, ja has de sortir amb l'accelerador a tope i a mi això no em va per el tipus d'entreno que faig.
Però bé, feta aquesta breu introducció del meu estat pre-cursa... Dir-vos que un cop finalitzada no em puc queixar, em va anar prou bé, a la sortida ja em vaig posar quasi a 1a fila per no trobar-me cap tap i vaig poder portar un bon ritme, això si, de menys a més, cada vegada em sentia millor, però el principi quan van donar la sortida... Em va costar agafar un ritme macu.
Vaig arribar a meta 2a i vaig parar el crono amb 0:51:04 molt contenta i amb la consciència tranquila per despedir-me del 2011 com cal.
BON ANY A TOTS!
Us deixo amb aquest reportatge que van filmar en Santi i la Carme, grans corredors i millors persones, gràcies a ells podem disfrutar de l'essència que va tindre aquesta cursa. Sens dubte cada any anirà a més!! Gràcies ESQUERDABOCS per fer-nos disfrutar tan l'últim dia de l'any!!
http://www.youtube.com/watch?v=G5wQbJ_f_Rc&feature=share

No hay comentarios:

Publicar un comentario