EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

domingo, 12 de febrero de 2012

1/2 MARATÓ DE GAVÀ

Per iniciar el relat us deixo amb unes paraules que vaig trobar l'altre dia a Internet, sincerament, em vaig sentir tan identificada amb elles que per això he decidit ensenyar-vos-les:
Finalment tot és ben senzill... La vida allà, al fons de la vall, és força grisa; els mitjans només ens parlen de crisi i conflictes, i hi ha poques coses que ens facin somriure. Llavors, agafem les sabatilles o les botes de caminar, un bidó d’aigua, els pals i marxem caminant o corrent. El camí s’eleva i amb ell els nostres pensaments.
Allà baix, la vall es torna un decorat, el paisatge s’obre i el
s cims s’il·luminen amb el sol del matí. La natura es barreja amb les nostres sensacions, ens embriaguem amb l’aire que escalfa els nostres pulmons i el nostre cor dóna salts si el ritme és una mica massa fort. Fa falta alentir el pas per què la seva cadència ens permeti la contemplació del paisatge. El camí es torna espadat i la carena està amb prou feines marcada per un perfil, que només deixa lloc a un caminar àgil. Conservem la traça, recolzem la mà sobre la roca per sentir la seva presència, i més amunt, ens obrim cap el cel ofert pel cim. El respir s’assossega, el cos s’alenteix i els ulls s’omplen del món vist des d’allà dalt. Com n'és de fantastic el món vist des dels cims!
Nobstant aquest cert escrit, avui he decidit no fer cap cim, deixar la muntanya i anar a córrer arran de mar, em venia de gust de fer un entreno ràpid i com que és molt bo escoltar el cos de tant en tant... vaig optar per apuntar-me a la mitja de Gavà.
Els hiverns sempre acostumo a fer-ne un parell o tres i aquest encara no n'havia corregut cap, em venia de gust! I perquè no a Gavà? L'any 2007 ja l'havia fet. No recordo la marca que vaig fer aquell any però si que estic més que orgullosa de la que he fet avui, anant de menys a més, com sempre, i amb bones sensacions. He fet 1h 36', la veritat, no anava a buscar cap temps en concret i no tenia ni la més mínima idea de què em podria sortir, per tant diguem que l'he disfrutat força.
Gran entreno avui a Gavà!!
Classificacions:
http://www.championchip.cat/web/resultats/

No hay comentarios:

Publicar un comentario